Netjes verzorgde armatuur , stevig gemaakt en mooi afgewerkt, werkt zonder problemen. De armatuur valt wel wat zwaar uit, maar dit komt door de ontladingstrafo die er ook wel stevig uitziet. Ik gebruik bij voorkeur twee trusshaken voor bevestiging.
Netjes verzorgde armatuur , stevig gemaakt en mooi afgewerkt, werkt zonder problemen. De armatuur valt wel wat zwaar uit, maar dit komt door de ontladingstrafo die er ook wel stevig uitziet. Ik gebruik bij voorkeur twee trusshaken voor bevestiging.
0 van 0 vond deze review nuttig
U hebt deze beoordeling al een score gegeven.
Was deze beoordeling nuttig?
U hebt deze beoordeling al ingediend.
Deze beoordeling doorsturen
Deze beoordeling verwijderen
Weet u zeker dat u deze beoordeling wilt verwijderen?
Het doorvoeren van de wijziging kan enige tijd duren.