
De Fame Audio PM 400 is een ultracompacte 4-kanaals powermixer met 120 watt bij 8 ohm in een stijlvol gitaarversterkerontwerp. Dankzij zijn lage gewicht en handige ontwerp is het de perfecte oplossing voor muzikanten, bands en solo entertainers die waarde hechten aan mobiliteit en flexibiliteit.
Met vier kanaalstrips (XLR/mic en jack/line), een 2-bands EQ per kanaal, een extra 3-bands
De robuuste houten constructie met versterkte hoeken, duurzame structuurlak en praktische draaggreep maken de PM 400 absoluut geschikt voor gebruik op de weg. Visueel scoort hij punten met zijn retro behuizing, die functionaliteit combineert met stijl.
In combinatie met de passieve luidsprekers
Fame PM 400 Powermixer 2x 75W / 4 Ohm, DSP effectDeze versterker als set met de fame boxen gekocht voor gebruik in de repetitie ruimte, zéér goed, heldere klank en voldoende vermogen, kortom zéér aan te bevelen voor gebruik in kleinere ruimtes, de service van music store was super, bestelling na 1 dag geleverd in Belgie, Super!!!
dit toestel is ongeloofelijk voor deze prijs, zelfbouw kost duurder! prima en degelijk afgewerkt geeft voldoende vermogen (mits juist aangestuurd) en de dsp functie is een groot pluspunt voor micro versterking, snelle levering kortom prima service!
Bought this as set, and is great as mini pa system for my band. Loud enough to be heard over our smashing drummer boy, strong for the road, build like a tank.
Would do the job for a gig in a pub, great for any band
fast service as always
Ik heb dit product eigenlijk voornamelijk gekocht om te gebruiken tijdens de repetities van mijn band. Hiervoor doet hij wat hij moet doen, het volume is net genoeg om boven de drums uit te komen. We gebruiken hem voor de lead zang, backing zang en als versterking van de keyboards. It works!!!
Verder is de bediening zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Voor kleine optredens waar er geen PA voorzien is, is deze zeker bruikbaar.
Prima geluid, goede simpele effecten, het enige dat vreemd is is het verschil tussen wat je inplugd, met men gitaar rechtstreekt verkrijg ik redelijk weinig volume, tewijl als ik een gsm voor muziek plaats kan hij een ongelofelijk zwaar volume en bas produceren!
Hij is zijn geld wel waard!