Semi Holle elektrische gitaar met continue sustain blok en HJ50 humbuckers
De Hagstrom Viking Black is de klassieker van Hagstrom en heeft een onovertroffen prijs-kwaliteitverhouding. De wendbare Doublecut Semi Hollow elektrische gitaar, met een body van onder druk gelamineerd esdoorn en een continu sustainblok, combineert warme semi-resonantie geluiden met de directe respons van solidbody elektrische gitaren. De Canadese esdoornhals daarentegen is voorzien van een extreem stabiele B-Expander trussstang en een Resinator toets. Dankzij de korte 24,75" schaal en brede 15" radius biedt hij de beste voorwaarden voor zachte buigingen en moderne speeltechnieken. Twee eigen HJ50 humbuckers met aparte regelaars voor volume en toon zijn verantwoordelijk voor de geluidsomzetting bij de versterker, terwijl een Longtravel T-O-M brug, Hagstrom Design tuners en een Hagstrom trapeze staartstuk de solide hardware-uitrusting van de Hagstrom Viking vormen.
De Hagstrom Viking Black in één oogopslag:
Semi Holle Elektrische Gitaar
Lichaam gemaakt van onder druk gelamineerd esdoorn, met sustain blok
Canadese ahorn gelijmde hals
H-Expander nekspanner
Resinator toets met 22 medium jumbo frets
15" toetsstraal
Twee Hagstrom HJ50 bromboormachines
Langeafstands T-O-M brug en trapeze staartstuk
Hagstrom Design machinekoppen, 18:1 verhouding
zwarte afwerking
Fabrikantinformatie
Tricor AB Stenstravagen 3C 12739 Skarholmen Sweden https://www.hagstromguitars.com/about/contact Economische actor in de EU MUSIK MEYER GmbH Industriestr. 20 35041 Marburg Germany info@musik-meyer.de https://www.musik-meyer.de/kontakt-corporate 0049 6421 989 0
Ik heb deze gitaar nu 2 jaar en op het prachtige uiterlijk na klinkt de gitaar ook nog eens prachtig. Ik speel in een Stoner/Rockband en ik hou ervan om mijn volume en gain redelijk wat open te draaien en een fuzz te gebruiken. Ik was eerst bang dat hij teveel zou gaan zingen (omdat hij semi-akoestisch is), maar dat viel ontzettend mee. Zelf vind ik de neck persoonlijk minder, omdat hij redelijk dik is en ik ben een dunne Fender Telecaster neck gewend. Wat ik ook heel tof vind aan de gitaar is dat hij helemaal rood is met wit/gele bindings. (Strepen aan de zijkant van de gitaar) De sound is ongelofelijk groot en warm, precies wat je van deze gitaar verwacht, maar dan 10 keer zo veel.
Kortom: Je kan er de fijnste jazz mee spelen, maar ook de hardste stoner en je ziet er nog goed uit ook!
0 van 0 vond deze review nuttig
U hebt deze beoordeling al een score gegeven.
Was deze beoordeling nuttig?
U hebt deze beoordeling al ingediend.
(This review is from the same product in color Transparent Cherry)
Deze beoordeling doorsturen
Deze beoordeling verwijderen
Weet u zeker dat u deze beoordeling wilt verwijderen?
Het doorvoeren van de wijziging kan enige tijd duren.