Deze bongo-stand heb ik nu ongeveer een maand en heb hem nu al diverse keren gebruikt bij optredens. De stand zou wat mij betreft iets hoger mogen. Ik bespeel de bongos met de handen, hierbij zet ik de bongo-stand op zn hoogste stand, waardoor hij iets instabieler wordt. Maar hij voldoet prima!
0 van 0 vond deze review nuttig
U hebt deze beoordeling al een score gegeven.
Was deze beoordeling nuttig?
U hebt deze beoordeling al ingediend.
Deze beoordeling doorsturen
Deze beoordeling verwijderen
Weet u zeker dat u deze beoordeling wilt verwijderen?
Het doorvoeren van de wijziging kan enige tijd duren.